Koszty_i_warunki_dostaw

 

Dysponując precyzyjnie przygotowanym magazynem, gwarantujemy, iż większość asortymentu z naszej oferty jest dostępna w ciągu 24 godzin. Zależy nam, by potrzebny towar trafił do Ciebie jak najszybciej.


Wszystkie przesyłki dostarczają renomowane i sprawdzone przez nas firmy kurierskie (DHL, POCZTA POLSKA), a adres dostawy nie musi być tożsamy z adresem/siedzibą zamawiającego.

Równie dobrze może być to warsztat samochodowy, dom mechanika,  siedziba  wykonawcy usługi itp. Mówiąc najprościej – dowolne miejsce w  całej  Polsce, wskazane przez Klienta.

Zamówienia złożone w terminach:
poniedziałek  – piątek w godzinach 7:30 – 18:00
będą potwierdzane drogą elektroniczną lub telefonicznie przez pracownika Sklepu i realizowane w terminie zgodnym z życzeniem Klienta.

Zamówienia złożone po godzinie 16:00 będą realizowane następnego dnia roboczego.
Zamówienia złożone w innych godzinach lub w niedzielę i święta będą potwierdzane w najbliższym dniu roboczym.

W przypadku jakichkolwiek niejasności związanych z zamówieniem, pracownik Sklepu będzie kontaktować się z Klientem telefonicznie. Jeżeli nie uda się skontaktować w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.

Kupujący otrzyma paczkę w ciągu najbliższych dwóch dni roboczych. Dotyczy to zamówień, w których jako formę płatności wybrano “Za pobraniem”.

W przypadku wybrania  płatności “Wpłata na konto bankowe” czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas wpłynięcia  przelewu na nasze konto i jego zaksięgowaniu.


DOSTAWA PRZESYŁKĄ KURIERSKĄ 

Dostawa krajowa Bezpłatna dotyczy zamówienia części o wartości powyżej 400 zł brutto (pod warunkiem, że ich gabaryty są i mieszczą się w przesyłkę standardową).

Koszty wysyłki w przypadku zamówień części poniżej tej kwoty wynoszą odpowiednio:
W zależności od wagi oraz wymiarów towaru, dobieramy odpowiednie podane niżej koszty dostawy.
W przypadku przesyłek niestandardowych koszt dostawy naliczany będzie indywidualnie po konsultacji z biurem obsługi klienta.

                                    

                       POCZTA POLSKA paczka do 30 kg

 

MAKSYMALNE WYMIARY   PRZESYŁKI  W CM

długość

 

szerokość

 

wysokość

25,0

x

20,0

x

10,0

30,0

x

25,0

x

15,0

35,0

x

30,0

x

20,0

45,0

x

35,0

x

25,0

60,0

x

50,0

x

40,0

 

 

                                                           PRZELEW

PRZELEW – od 15 zł do 20 zł

Kwota zależna od gabarytów przesyłki

                                                           POBRANIE

POBRANIE – od 17 zł do 25 zł

Kwota zależna od gabarytów przesyłki i wartości kwoty pobrania

                                             PACZKA DHL DO 31,5 KG

PRZELEW – 25,00 zł

POBRANIE    – 25,00ZŁ + 6,50ZŁ + 1% wartości pobrania

 

Wyjątek stanowi dostawa elementów karoseryjnych i niestandardowych. Są to przesyłki gabarytowe, których koszt dostawy lub zwolnienie z niej może być wyceniane indywidualnie przez pracownika KT Motors. W przypadku zamówień na “części gabarytowe”, czyli o znaczących wymiarach i wadze - głównie elementów karoserii doliczane są następujące opłaty dodatkowe:

- od 40 zł brutto np. wysyłka zderzaków, błotników, nadkoli, pasów przednich itp.

- od 50 zł brutto np. pokrywy silnika i inne wielkogabarytowe części karoseryjne

W momencie wyjścia paczki z magazynu podajemy Państwu poprzez e-mail lub telefonicznie numer listu przewozowego.

Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.

Wszelkie zwroty bądź reklamacje od Klientów spoza terenu miasta Kielce należy dostarczyć do siedziby firmy osobiście lub kurierem po uprzednim wypełnieniu stosownych dokumentów znajdujących się w dziale ZWROTY I REKLAMACJE.


DOSTAWA TRANSPOTREM KT MOTORS

Dostawa EXPRESOWA KT Motors na terenie miasta Kielce oraz w promieniu do 10 km obejmuje zamówienia części o wartości powyżej 70 zł brutto.

Przesyłki powyżej tej kwoty traktowane są priorytetowo i są wysyłane w pierwszej kolejności.

Dostawa w przypadku zamówień części poniżej tej kwoty:
- możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy,
- dowóz po uprzednim ustaleniu trasy kierowcy,

Opłaty i obostrzenia nie dotyczą Klientów stale współpracujących oraz związanych umowami współpracy.
Wszystkie zamówienia na terenie miasta oraz w promieniu do 10 km realizowane są BEZPŁATNIE z zastosowaniem powyższych kryteriów.
Wszelkie zwroty lub reklamacje od klientów z terenu miasta Kielce mogą zostać dokonane za pośrednictwem kuriera KT Motors.

 

Dostawa  KT Motors Bezpłatna w promieniu 40 km obejmuje zamówienia części o wartości 300 zł brutto.

Koszty wysyłki w przypadku zamówień części poniżej tej kwoty wynoszą odpowiednio:

- 20 zł brutto (płatność z góry: przelew bankowy, osobista wpłata w kasie, płatność kurierowi)

Opłata nie dotyczy Klientów stale współpracujących oraz związanych umowami współpracy.

Wszelkie zwroty bądź reklamacje od Klientów spoza terenu miasta Kielce należy dostarczyć osobiście do siedziby firmy po uprzednim wypełnieniu stosownych dokumentów dostępnych w dziale ZWROTY I REKLAMACJE.

Nie musisz martwić się o to, w jaki sposób przetransportujesz zakupione przez  siebie towary. Gwarantujemy szybką dostawę na wskazany adres, a obsługa naszego sklepu pomoże Ci w załadunku zakupionego towaru.


ODBIÓR WŁASNY W SIEDZIBIE FIRMY

Aby odebrać zamówiony towar zapraszamy:

poniedziałek - piątek  7:30-18:00

sobota                        8:30-14:00  

Codziennie bez względu na kwotę zamówienia jest możliwość odbioru części w systemie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu po uprzednim zgłoszeniu tego osobie obsługującej.

KT Motors jednocześnie ma prawo wydłużenia czasu realizacji zamówień w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych. Wydłużenie czasu realizacji dostawy nie rości żadnych praw do kompensacji strat poniesionych z tego tytułu. Jeśli nie jest to inaczej umówione transport organizuje KT Motors, a kupujący zgadza się na dostawę poprzez firmę kurierską, z którą KT Motors ma podpisaną umowę.

 

NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z DOKUMENTEM WYDANIA

Wszelkie niezgodności powinny być zgłaszane do 48 godzin od otrzymania towaru pisemnie pod

adresem e-mail: zwroty-reklamacje@ktmotors.pl lub telefonicznie pod numerem 41 343 40 70 wew. 21.

 

PRAWO WŁASNOŚCI

W przypadkach odroczenia terminów płatności, do momentu całkowitej zapłaty za towar, pozostaje on własnością firmy KT Motors, nawet wówczas, jeśli został on zespolony lub poddany obróbce sam lub łącznie z innymi towarami należącymi do Klienta.

 

Dołącz do grona Naszych Partnerów

Zespół KT Motors