- Dokładnie zdiagnozuj usterkę, najlepiej na stacji diagnostycznej lub w wyspecjalizowanym warsztacie.
- Dzwoniąc powinieneś mieć pod ręką dowód rejestracyjny, aby prawidłowo dobrać poszukiwaną część do Twojego auta.
- Dodatkowo przed zakupem powinineś wiedzieć... - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

 

 



3. Rabaty:
Aby zostać nowym Klientem należy to zgłosić pracownikowi Biura Obsługi Klienta.
Jeśli jesteś naszym Klientem, podaj swoje dane do identyfikacji rabatowej.

4. Odbiór towaru:
- odbiór własny w siedzibie firmy
- odbiór 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
- dowóz/wysyłka towaru pod wskazany adres

5. Zwroty i reklamacje:
Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie udzielamy gwarancji.
Zwrot towaru jest możliwy w ciągu 7 dni od daty zakupu, osobiście w siedzibie firmy - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.
Towar uszkodzony, ze śladami montażu, bez oryginalnego opakowania nie podlega zwrotowi.