- Dokładnie zdiagnozuj usterkę, najlepiej na stacji diagnostycznej lub w wyspecjalizowanym warsztacie.
- Dzwoniąc powinieneś mieć pod ręką dowód rejestracyjny, aby prawidłowo dobrać poszukiwaną część do Twojego auta.
- Dodatkowo przed zakupem powinineś wiedzieć...- DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

2. Dzwoń w godzinach:
poniedziałek - piątek    7.30 - 18.00
sobota                               8.30 - 14.00

3. Rabaty:
Aby zostać nowym Klientem należy to zgłosić pracownikowi Biura Obsługi Klienta.
Jeśli jesteś naszym Klientem, podaj swoje dane do identyfikacji rabatowej.
 

4. Odbiór towaru:
- dowóz/wysyłka towaru pod wskazany adres
- odbiór własny w siedzibie firmy
- odbiór 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
 

5. Zwroty i reklamacje:
Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie udzielamy gwarancji.
Zwrot towaru jest możliwy w ciągu 7 dni od daty zakupu, osobiście w siedzibie firmy - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.
Towar uszkodzony, ze śladami montażu, bez oryginalnego opakowania nie podlega zwrotowi.